פיגוע דקירה בחברון: חייל נפצע בינוני-קשה, המחבל חוסל

    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה בחברון: חייל נפצע בינוני-קשה, המחבל חוסל
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי יממה רגועה, חוזר הטרור להרים ראש: בצומת הזית בקרית ארבע, בכביש חוצה יהודה, דקר מחבל חייל צה"ל בידו ובגבו, ופצע אותו באורח בינוני, המחבל נוטרל ונהרג, החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים.

    דוברות הר חברון מסרה: "מחבל התחזה לעיתונאי עם וסט צהוב עליו כתוב עיתונאי. הוא איגף את הכוח של ג'יפ המגד שיצא לטפל בהפרות סדר ודקר חייל. מצבו של החייל בינוני. מאבטח שהיה בסמוך חיסל את המחבל".

    דובר צה״ל: "לפני זמן קצר בוצע פיגוע דקירה בצומת הזית, צפ' לחברון. חייל צה"ל נפצע ככה"נ באורח בינוני ומפונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. המחבל חוסל. גורמים צבאיים אומרים כי המחבל היה לבוש כצלם עם אפוד עם הכיתוב press ונשא מצלמות".

    יוחאי דמרי ראש מועצת הר חברון: "יום לאחר שריפת קבר יוסף מאבות האומה הישראלית, הערבים ממשיכים להסית ולהתפרע. הפרות הסטטוס קוו ע"י הפורעים נמשכות ואני מחזק את ידי חיילנו ושוטרינו במלחמות בפורעים ביהודה שומרון ובכל מדינת ישראל".

    הפלסטינים הכריזו על "יום זעם", וכוחות הביטחון פרוסים ברחבי הארץ בכוננות גבוהה. בירושלים הצליחה המשטרה לסכל ניסיון הפעלת מטען צינור, וכן עצרו נער בן 13 עם סכין בכליו, שהתכוון לבצע פיגוע.



    0 תגובות